De start van GOODMORNING is op 22 juni 2001 wanneer John van der List het uitzendbureau inschrijft in de Kamer van Koophandel. Als toenmalig rozenkweker ondervindt hij de krapte op de arbeidsmarkt en besluit hier iets aan te doen.

2001 – start met 3 uitzendkrachten en 1 vaste werknemer

2002 – opening eigen wervingskantoor in Zlotow Polen

2007 – gegroeid naar 800 uitzendkrachten, ABU lidmaatschap en VCU certificering

2009 – nieuw hoofdkantoor  in Etten-Leur,  aankoop klooster Stella Maris te Steenbergen (NB)

2010 – de grens van 1000 uitzendkrachten wordt bereikt

2012 – naamswijziging naar Goodmorning, ingebruikname De Lus in Zwijndrecht met totaal 350 slaapplaatsen

2013 – nieuwbouw Stella Maris gereed met totaal 400 slaapplaatsen, groei naar 1500 uitzendkrachten

2014 – uitbreiding directie,aantrekken bedrijfscontroller en bedrijfsjurist

2016 – uitbreiding aantal wervingskantoren in Roemenië

2017 – de grens van 2000 uitzendkrachten is bereikt